• Selamat Datang ke Blog Hikayat Siswa.Kami mengalu-alukan kedatangan anda.Terima Kasih di atas sokongan anda.Segala berita atau pengumuman boleh lah di hantar ke hikayatsiswa@gmail.com

Selamat Datang ke Hikayat Siswa

Assalamualaikum kepada para pengunjung blog ini.Untuk maklumat semua blog ini telah diasaskan oleh senior siswa disini pada tanggal 26/5/2008 bersamaan dengan 12 rabiul awal 1254.Tujuan blog ini adalah sekadar maklumat atau renungan atau pengajaran atau sebagainya..Demikianlah sedikit sebanyak pengenalan tentang blog ini..pihak mohon berlion kemaafan jika ada yg tersinggung atau tersanggung atas penulisan disini..

Sebarang artikel atau news sila hantar ke hikayatsiswa@gmail.com
Artikel anda akan dipamerkan setelah mendapat persetujuan dari panel

Forum Hikayat Siswa

Forum Hikayat Siswa
Amacam? Ada bran?

Pengumuman Penting!

Assalamulaikum,

1.Kepada semua pengunjung blog ini kami telah menyediakan forum khas untuk kite sama2 bertukar pandangan dan menghilangkan boring akibat dari study yg melampau atau yg sewaktu dengannye...cuma sedikit harapan saya semoga kita dapat menggunakan forum tersebut dengan sebaiknya...jangan jadikan forum kite tempat yang lagho..klik ke forum-->
Forum Hikayat Siswa

**selamat berforum dan sentiasa ingat masa itu sangat berharga..
----------------------------------------------------------------

Thursday, May 29, 2008

Tak Puas Hati!!

rni HS nak ltak satu karangan yang dihantar oleh seorg kawan kite ni..adela selit skit2 nasihat kpada mereka yg nak amik pekse.bacala...

"aku memang dop puah ati ngan natang ni(lalat) " ..itulah sahaja ungkapan yg boleh aku uraikan ketika menjawab imtihan tadi..lalat2 tersebut mengganggu kosentrasi menjawab soalan aku..lebih kurang 4 hingga 5 ekor lalat berlegar2 di ruang udara kelas 283.."kalu ye hinggap di kasut aku dop kesoh,ni mari hinggap di jari mase aku nok tulis jawapang!pahtu meniti di sekitar bibir hingga idung."ujar aku kepada kawan serumoh aku..aku memang dop puah ati ah ni!! fenomena ini juga terjadi kepada sesetengah rakan aku yg laing...jadi kepada anda2 yang akan menduduki exam selepas ini..sila pastikan jgn duduk di tepi tingkap dan kalau boleh memakai pakaian yg tidak berbau perfume..kerana setelah dikaji,lalat2 bodoh ini menggemari bau2 yg harum.akhir kata .. hapuskan lalat demi kesejahteraan bersama.

3 comments:

Anonymous said...

lalat pun makhluq tuhey gok..
-sekukmanih-

Anonymous said...

aku dop pahang karangang ni..

Anonymous said...

alaa..xleh jwb pekse,byok laa cite.lalat tu gie sbb mung busuk..dok mandi.hahaha.